søndag den 2. september 2012

My little ANGEL by Medine

Nu har jeg før i et tidligere indlæg reklameret kraftigt for denne fantastiske fotograf Medine. Nu skal jeg da vise hvor lækker hun har gjort min guldklump, altså han er jo lækker live, men hun formår bare at få det mega nuttede og super charmerende frem via hendes fotografier.

Hun fortalte hun gerne ville starte med Wraps, som er det første billede. Min Blobber skulle jo sove under dette fotoshoot, hvilket tog noget tid, men jeg tror han virkelig nød at blive puttet i denne bløde kurv, og med Medines bamsehandsker, blive vugget dejligt i søvn.

Hun er studiet fyldt med fede rekvisitter, blandt andet dette super fede gamle skateboard. Han ser så cool ud. Det skal siges at det ikke "bare liii" er sådan at få de billeder i kassen. Det kræver man placerer sig i ret mærkværdige stillinger, så man kan holde på skateboardet, samtidig med ens pegefinger bliver brugt som sut, og lige som man tror den er der, så flytter han på sig. Det er lige en ting mere jeg bliver nødt til at sige, Medines tålmodighed er fantastisk. Vi følte ikke på et tidspunkt stress over han ikke ville sove, eller rekvisitterne drillede.

Til slut skal I lige se et hvor han var inde i maven...
Da jeg var højgravid var vi en tur ved Medine også. Jeg synes ikke altid det var lige sjovt længere. Jeg så ikke længere det smukke i at bære rundt på en liv, men havde for meget fokus på tæer uden mellemrum grundet vand i kroppen, og følelsen af at være 90 når jeg skulle  rejse mig fra sofaen. Da jeg modtog cdén med alle de billeder, så jeg igen det fantastiske i at være gravid.... Nu er det godt nok mærkeligt at kigge på dem, når han nu ligger ved siden af.. Tænk det var ham der breakdancede inde i maven:D    ... SKØNT

Se endnu flere guldklumper og gravide maver på hendes hjemmeside:
www.littleangelsbymedine.dk 

 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3941551/?claim=b9af57y6n3p">Follow my blog with Bloglovin</a>






Ingen kommentarer:

Send en kommentar