mandag den 6. august 2012

WHAT.. er jeg en blogger nu...

WHAT.. er jeg en blogger nu...
hvor skal jeg starte, er der nogen der overhovedet gider læse hvad jeg skriver... Jeg er jo anonym så ingen ved jo det liii er mig.. vel?

Jeg har længe haft tanken om at blogge, eller længe.. 9 måneder. Det startede da jeg blev gravid. Jeg elskede den følelse af at være gravid, men hold da op de mange gode råd og forventninger der bliver budt en... Åhh bare vent til du mærker de bobler, åhhh vent du bare til du får nyrespark, ÅÅhhh vent du bare til du... OG så stopper vi.

Jeg havde et enormt behov for i min graviditet at mærke efter SELV. Hvad synes jeg var fedt, og er det så ikke osse okay, hvis det alle de andre synes er fedt, bare IK er fedt.. er det ik?

Jeg manglede en side jeg kunne læse i min graviditet der OGSÅ bestod af de skævheder der kan fremkomme under en graviditet. OGSÅ med stort fordi det er sku fantastisk at være gravid... og det er ikke fordi jeg overhovedet var negativ i min graviditet, men jeg savnede bare nuanceringen af de ting der sker..

Dem vil jeg prøve at skildre... tror jeg nok..
.....er man nu forpligtet.. nu må jeg se om jeg overhovedet får tiden til at få nedfældet alle tankerne... Jeg er nemlig liii blevet M O R ! WHAT Ja, og det er fantastisk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar