mandag den 13. august 2012

GRAVID - Den første tid

Først og fremmest vil jeg lige anbefale en fotograf, som der faktisk allerede skal kontaktes når du ser de to streger.  Det er en fantastisk kvinde bosiddende i Randers. Hun tager de mest fantastiske babybilleder, så du tror det er løgn. Jeg fandt hende på facebook ret tidligt, men kom på ventelisten, da hun allerede var booket. Jeg fik dog en tid til gravidfotografering, som skulle foregå sidst i min graviditet.  Hendes navn er Medine, og hendes hjemmeside hedder:

www.littleangelsbymedine.dk

Super flot hjemmeside, og vælg endelig diasshow under de forskellige, så får du en smuk melodi til billederne. Via hjemmesiden, finder du mange flere oplysninger om både gravidfotografering og babyfotografering. 

Og her er linket til hendes facebook:
http://www.facebook.com/littleangelsbymedine.dk

Det er super skønt at følge hende på facebook da hun, utroligt nok, også finder tid til at opdatere den ofte. Dette med lækre billeder af de nyfødte, samt de smukke gravide mavser. Ikke nok med det, så gir hun os også et billede af, hvem hun er som fagperson, samt en lille smule privatliv, hvilket kun kan varme, når man har mødt denne skønne kvinde:D
Jeg vil fortælle meget mere om mine oplevelser med Medine, men nu når jeg kalder denne tråd, den første tid, vil jeg bare lige sige til jer derude  ... GØR DET.. kontakt hende så snart du ved du er gravid, det er en kæmpe unik oplevelse, du altid vil huske.. JA JA, det er "bare" en fotografering tænker du, men NEJ det er det nemlig ikke bare.. At se hende arbejde med de guldklumper, er så fedt. kan ikke sige det nok... DO IT! Basta!!!!

Den første tid for mig var en mærkelig tid. Mest fordi jeg havde valgt sammen med min kæreste, at vi ikke ville fortælle det til nogen, før jeg var 12 uger henne. Jeg synes det var drøn svært, især overfor mine veninder.
De første måneder af graviditeten tog vi billeder af min "mave" hver uge! Der til skal så lige tilføjes at vi så senere glemte det tit, da der rent faktisk var noget at se. De billeder kan jeg så nu bruge til at se, hvordan min mave meget gerne må komme til at se ud igen, så måske et meget godt motiverende middel :D

Vi valgte at betale os til en scanning i uge 7. Det var en fantastisk oplevelse. 7mm bette spunk i maven med et hamrende hjerte.. det var crazy. Vi valgte det, så vi havde noget at vise juleaften, hvor familien skulle ha beskeden.  Dertil kan jeg lige tilføje, at det og være i starten af graviditeten i juletid, var ik lii så sjovt. Mig som plejer at ELSKE at købe julegaver, ja nu var det en kamp til tider, mod trætheden og kvalmen. Ligeledes havde jeg købt flere poser med grødris, da jeg elsker risengrød, og spiser det ofte i december, men nej, det blev så en af de ting jeg absolut ikke kunne spise.. typisk!

Jeg synes den første tid var dejlig, men glædede mig til at offentliggøre den store hemmelighed:D Det var også specielt, at det bare var min kæreste og jeg der kendte til det, og kunne nyde det sammen.
...og husk nu.. littleangelsbymedine <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar